1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2022 17:09
până la 25.05.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2022 12:00
până la 30.05.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 480 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2022, 17:09 - 25 mai 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2022, 12:00 - 30 mai 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2022, 16:46
Data ultimilor modificări
24 mai 2022, 9:45
Valoarea estimată (fără TVA)
480 000 MDL
Achizitii.md ID
21056987
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Durata contractului
30 mai 2022 17:05 - 30 dec 2022 17:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
23.05.22 17:09
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
23.05.22 17:09
documente standard.docx
Documentele la ofertă
-
23.05.22 17:09
Documentele lotului
anunț de participare.pdf
-
23.05.22 17:09
documente standard.docx
-
23.05.22 17:09
caiet de sarcini.pdf
-
23.05.22 17:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 198 849,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele din anunțul de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 431 004,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare
Data:
24 mai 2022, 09:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Specificatie de pret va fi prezentata pentru pretul la fiecare piesa aparte? evaluarea se va face conform cantitatii imprimantelor? unele pozitii din lista nu dispun de piesele mentionate. Va rugam sa modificati caietul sarcini.
Răspuns (25 mai 2022, 08:40):
Bună ziua. suplimentar la caietul de sarcini vă comunicăm că: 1. pentru imprimantele expuse în caietul de sarcini sub punctele: 14, 40, 51, 53, 54, 57, vor fi îndeplinite servicii de mentenanță conform punctelor 1, 2, 3 din caietul de sarcini; 2. pentru celelalte imprimante vor fi îndeplinite serviciile de mentenanță cu schimbul tuturor pieselor enumerate în caietul de sarcini. Astfel la întocmirea ofertelor financiare operatorii economici urmează să țină cont de precizările de mai sus.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări