1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2022 17:18
până la 26.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2022 11:00
până la 02.06.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 432 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2022, 17:18 - 26 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2022, 11:00 - 2 iun 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de fabricare și instalare uși la sediul Agenției din str.A.Pușkin nr.22,mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandr Pușkin nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Tomsa
Telefonul de contact
022-22-63-28
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2022, 17:05
Data ultimilor modificări
20 mai 2022, 17:18
Valoarea estimată (fără TVA)
432 000 MDL
Achizitii.md ID
21056902
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandr Pușkin nr.22
Durata contractului
4 iun 2022 17:15 - 31 dec 2022 17:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de fabricare și instalare uși la sediul Agenției din str.A.Pușkin nr.22,mun.Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 92.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart .uși.docx
Documentele la ofertă
-
20.05.22 17:18
caet de sarcini usi.semnat.pdf caet de sarcini usi.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
20.05.22 17:18
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
20.05.22 17:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ginacom SRL

Preţul ofertei: 318 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Biraders

Preţul ofertei: 368 479,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări