Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 7 313 366,66 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2022, 9:00 - 5 iun 2022, 14:36
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2022, 14:36 - 10 iun 2022, 11:36
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

(1) Revitalizarea urbană a sectorului Bozu, or.Ialoveni, aflat în stare degradată, prin amenajarea Zonei de agrement multifuncționale: - 150 m drum de acces asfaltat; - teren sportiv; - teatru verde; - parcare, 10 alei pietonale pavate; - 10 căsuțe mobile din lemn, în stil rustic (gherete pentru comerț ambulant la Iarmaroace); - sistem de iluminat; - 2 blocuri sanitare; - consolidarea prin pietruire a malurilor lacului adiacent; - 2 podețuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37369193474
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2022, 11:49
Data ultimilor modificări
30 iun 2022, 15:09
Valoarea estimată (fără TVA)
7 313 366,66 MDL
Achizitii.md ID
21056690
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
10 iun 2022 08:59 - 30 dec 2027 08:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT) CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
16.2. duae.semnat.pdf 16.2. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020
19.05.22 09:00
16.1. anunt de participare.semnat.pdf 16.1. anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Anunț de intenții conform Documentației standard APROBATĂ prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021
19.05.22 09:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
Data:
25 mai 2022, 12:33
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
Ofertantul economic trebuie să prezinte documente care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor, instalaţiilor şi/sau echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate, necesare îndeplinirii contractulu. Unde gasim lista?
Răspuns (26 mai 2022, 10:10):
Informația va fi prezentată conform Anexei nr. 14 la Documentația standard unde vor fi prezentate denumirea principalelor utilaje, echipamente, mijloace de transport, baze de producţie (ateliere, depozite, spaţii de cazare) şi laboratoare propuse de ofertant ca necesare pentru executarea lucrării, conform Formularului nr.1, rezultate în baza tehnologiilor pe care el urmează să le adopte.
Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
Data:
25 mai 2022, 12:34
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
Ofertantul economic trebuie să demonstrareză Obligatoriu depus odată cu oferta 4 accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzatoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit (personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea acestuia) Unde gasim lista?
Răspuns (26 mai 2022, 10:14):
Informația va fi prezentată conform Anexei nr. 15 la Documentația standard plasată pe SIA RSAP M-Tender
Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
Data:
25 mai 2022, 12:39
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
insoțit de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului, Ati intodus acest certificat in schimbu scrisorii de recomandare? Scrisoarea de recomandare inlocueste acasta cerinta?
Răspuns (25 mai 2022, 13:27):
Da, scrisoarea de recomandare este relevantă, dar să fie prezente și celelalte documente indicate mai sus la acest punct. Copii ale respectivului/ respectivelor contract/ contracte, astfel încât autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate, valoarea acestora şi prețul; - procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor, care atestă executarea lucrărilor
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări