Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2022, 8:39 - 20 mai 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2022, 9:00 - 23 mai 2022, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Petica Andrei
Telefonul de contact
022/250-126
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2022, 8:39
Data ultimilor modificări
23 mai 2022, 15:30
Achizitii.md ID
21056562
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
17 mai 2022, 11:20
Subiectul întrebării:
Divizarea pe loturi - modificarea termenului de livrare
Întrebare:
Stimate AC , vrem sa va informam ca termenul de livrare 20 zile pentru echipamentul de retea(router , switch) nu este actual. Termenul minim actual ar fi de 90-120 zile. Va sugeram sa divizati procedura in 2 loturi , echipament de retea (primele 4 poztii din caietul de sarcini) sa fie intr-un lot separat cu termen de livrare indicat mai sus. Pentru celelalte produse ar fi ok daca ati indica minim 40 de zile termenul de livrare. Multumim pentru intelegere.
Răspuns (17 mai 2022, 17:08):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic. Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.
Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
17 mai 2022, 11:42
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Buna ziua! Sunt dificultati cu unele pozitii specifice din cererea dumneavoastra. Divizati va rog pe loturi daca este posibil. Multumim anticipat.
Răspuns (17 mai 2022, 17:09):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic
Data:
17 mai 2022, 18:22
Subiectul întrebării:
Termen de livrare 2
Întrebare:
Dupa ce o sa repetati procedura data de 3-4 ori , tot o sa insistati pentru termenul de livrare de 20 de zile ? Prin ce se justifica acest termen de livrare? Daca era nevoie urgent de acest echipament ati fi putut anunta acesta licitatie timp de 4 luni pina acum . Noi incercam sa va ajutam si din informatia care o avem de la producator , pentru unele pozitii din caietul de sarcini termen de producere orientativ 22 iulie 2022. Din acesta cauza niciun operator economic nu-si asuma acesti termeni de livrare. Acesta s-a vazut si la prima licitatie unde nu ati primit nicio oferta. Nu putem sa va obligam sa faceti modificarile date , dar speram ca autoritatea contractanta va fi mai intelegatoare referitor la situatia actuala.Multumim.
Răspuns (18 mai 2022, 10:59):
Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.