1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2022 15:29
până la 29.05.2022 09:20
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2022 09:20
până la 09.06.2022 08:20
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 521 647,54 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2022, 15:29 - 29 mai 2022, 9:20
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2022, 9:20 - 9 iun 2022, 8:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația curentă a str. D. Cantemir,18,20,22,25 str. A. Mateevici,11, str. M. Costin,2. Str. Ștefan cel Mare, 119-121, str. F. Budde,1, str. Luceafărul ,22 din m. Soroca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SencoValentina Senco
Telefonul de contact
023083463
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2022, 14:52
Data ultimilor modificări
25 mai 2022, 18:41
Valoarea estimată (fără TVA)
4 521 647,54 MDL
Achizitii.md ID
21056522
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Durata contractului
13 iun 2022 15:23 - 31 dec 2022 15:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația curentă a str. D. Cantemir,18,20,22,25 str. A. Mateevici,11, str. M. Costin,2. Str. Ștefan cel Mare, 119-121, str. F. Budde,1, str. Luceafărul ,22 din m. Soroca CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 3 662 323,41 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Magistrala-Nistru

Preţul ofertei: 4 385 527,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor din documentația de atrebuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 4 516 597,28 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări