1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2022 18:23
până la 16.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2022 11:00
până la 19.05.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2022, 18:23 - 16 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2022, 11:00 - 19 mai 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Coffee break 24.05.2022
Brunch 24.05.2022
Coffee break 25.05.2022
Brunch 25.05.2022
Locația: TEKWILL, Universitatea Tehnică din Moldova campus Riscani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Egor Russu
Telefonul de contact
+373 79722282
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2022, 18:14
Data ultimilor modificări
13 mai 2022, 18:23
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21056474
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Durata contractului
23 mai 2022 18:00 - 28 mai 2022 18:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Coffee break 24.05.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Brunch 24.05.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Coffee break 25.05.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
4)
Denumirea
Brunch 25.05.2022 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
Formularul informativ F 3.3
13.05.22 18:23
anexa nr. 22.docx
Documentele la ofertă
Anexa Nr. 22
13.05.22 18:23
anunt_de_catering.signed.signed.signed.pdf anunt_de_catering.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul/ Invitația de participare
13.05.22 18:23
anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
Anexa Nr. 12
13.05.22 18:23
anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
Anexa Nr. 7
13.05.22 18:23
anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
Anexa Nr. 8
13.05.22 18:23
anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
Anexa Nr. 23
13.05.22 18:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Floare de cires SRL

Preţul ofertei: 65 391,49 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare și selecție
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări