1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2022 18:16
până la 16.05.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2022 08:30
până la 27.05.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2022, 18:16 - 16 mai 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2022, 8:30 - 27 mai 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a sistemelor de apeduct central din cadrul Regimentului de rachete antiaeriene (loaclitatea Durlești)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2022, 18:06
Data ultimilor modificări
11 mai 2022, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
1 150 000 MDL
Achizitii.md ID
21056173
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
27 iun 2022 08:00 - 21 oct 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a sistemelor de apeduct central din cadrul Regimentului de rachete antiaeriene (loaclitatea Durlești) CPV: 45232153-9 - Lucrări de construcţii de turnuri de apă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
lista cantităților de lucrări lot 2 durlești.doc
Documentele la ofertă
-
6.05.22 18:16
duae conducte apă rraa.doc
Specificaţie tehnică
-
6.05.22 18:16
documentația standard omf nr.69_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.05.22 11:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Devastcom" S.R.L.

Preţul ofertei: 1 038 171,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat cel mai mic peț pentru Lotul respectiv.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 1 068 599,76 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări