1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2022 17:43
până la 27.05.2022 13:14
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2022 13:14
până la 18.06.2022 13:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 176 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2022, 17:43 - 27 mai 2022, 13:14
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2022, 13:14 - 18 iun 2022, 13:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 7 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici medii) Cod 130240
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2022, 17:39
Data ultimilor modificări
25 mai 2022, 13:14
Valoarea estimată (fără TVA)
176 000 MDL
Achizitii.md ID
21056165
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 iul 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 7 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici medii) Cod 130240 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model dispozitive.doc
Documentele la ofertă
-
6.05.22 17:43
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 17:43
lista de distributie.xlsx
Documentele la ofertă
-
6.05.22 17:43
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
6.05.22 17:44
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
18.05.22 15:23
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
18.05.22 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 136 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ImpulsProGroup

Preţul ofertei: 136 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 147 840 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Medpunkt SRL

Preţul ofertei: 147 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

ICS Eyecon Medical SRL

Preţul ofertei: 149 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Ancotec-Sistem

Preţul ofertei: 165 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
7
Denumirea participantului:

Romedcom

Preţul ofertei: 175 960 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 212 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
9
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 288 510 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 7 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici medii) Cod 130240
Data:
9 mai 2022, 14:05
Subiectul întrebării:
Bugetul
Întrebare:
Bugetul de 3 000 MDL este gresit, care este bugetul corect?
Răspuns (17 mai 2022, 16:00):
Bugetul va fi corectat.
Lot nr. 7 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici medii) Cod 130240
Data:
26 mai 2022, 17:15
Subiectul întrebării:
Lot nr. 7 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici medii) Cod 130240
Întrebare:
Rugam in Specificatia tehnica la "Dimensiunea cimpului, cm Diamterul 24-34 cm" sa adaugati +/- 1 cm asa cum este si la temperatura culorii o marja de eroare, altfel cu o dimensiune fixa se va incadra doar un singur producator.
Răspuns (27 mai 2022, 12:20):
Procedura de achiziție publică a fost publicată la data de 06.05.2022, iar conform prevederilor art. 9 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), în speță fiind 8 053 142 lei. De asemenea, alin. (5) din articolul de mai sus, prevede că în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în termen, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. Astfel, clarificările care au fost depuse în termenele prevăzute de lege, au fost examinate și au fost luate în considerație, conform principiilor de bază ale achizițiilor publice (clarificările depuse pot fi vizualizate în cadrul SIA RSAP (Mtender)). Totodată, potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea, conform art. 82 alin. (1) din Legea sus menționată. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. În această ordine de idei, art. 23 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, prevede că, În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calităţii, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări