1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2022 15:19
până la 10.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2022 10:00
până la 13.05.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 050 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2022, 15:19 - 10 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2022, 10:00 - 13 mai 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

2.1. Carnete A5 personalizate.
Format: A5
Coperta: carton în 4 culori, hârtie cretată 350 gr/m2, laminare matt, Personalizată conform machetei AGEPI (4+0 culori);
Liniere foi: (celule) matematica
Tip de fixare: spirală orizontală
Bloc:40 foi, offset 80 gr/m2, 1+0 culori
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2022, 15:07
Data ultimilor modificări
6 mai 2022, 15:19
Valoarea estimată (fără TVA)
22 050 MDL
Achizitii.md ID
21056154
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
16 mai 2022 15:10 - 30 dec 2022 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carnete A5 personalizate CPV: 22120000-7 - Publicaţii
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Miliser SRL

Preţul ofertei: 16 980 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, cu deschiderea ofertelor la 13.05.2022, ora 10:00. Stimați operatori economici! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Carnetelor A5 personalizate, Cod CPV 22120000-7, Lot II lansat prin SIA RSAP MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 13.05.2022, ora 10:00, au fost depuse 5 (cinci) oferte de către de către următorii operatori economici: 1) ”MILISER” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 16980,00 lei fără TVA; 2) SC ”BASTER MEDIA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 17850,00 lei fără TVA; 3) ”TIPOGRAFIA SIRIUS” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 18720,00 lei fără TVA; 4) ”BAȘTINA RADOG” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 20000,00 lei fără TVA; 5) ÎS F.E.P. ”TIPOGRAFIA CENTRALĂ cu propunerea financiară în sumă de 21375,00 lei fără TVA; Urmare examinării, comparării și evaluării ofertelor prezentate s-a constatat că acestea corespund tuturor cerințelor de calificare solicitate în Anunțul de participare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Ofertele se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții pentru Lotul II - 22050,00 lei fără TVA. Astfel, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Carnete A5 personalizate, Cod CPV 22120000-7, pentru Lotul II, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”MILISER” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 16980,00 lei MD fără TVA/20376,00 lei MD cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Baster-Media"

Preţul ofertei: 17 850 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 18 720 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"Baștina-RADOG"

Preţul ofertei: 20 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 21 375 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări