1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2022 16:00
până la 15.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2022 10:00
până la 26.05.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2022, 16:00 - 15 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2022, 10:00 - 26 mai 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Preţul piesei va include instalarea. Agentul economic care instalează piesa de schimb să posede personal calificat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2022, 15:05
Data ultimilor modificări
5 mai 2022, 18:11
Valoarea estimată (fără TVA)
9 000 MDL
Achizitii.md ID
21055978
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
28 mai 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Filtru electric (3 faze) pentru Cliniclav 25 CPV: 42950000-0 - Piese pentru utilaje de uz general
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentație standart nou.docx
Documentele la ofertă
-
4.05.22 16:00
duae tip nou.pdf duae tip nou.pdf
Documentele la ofertă
-
4.05.22 16:00
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
4.05.22 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Polisano Prim

Preţul ofertei: 6 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 6 501,60 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări