1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2022 15:17
până la 16.05.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2022 08:30
până la 24.05.2022 15:30
3
Licitaţie
de la 25.05.2022 11:00
până la 25.05.2022 14:56
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 206 750 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2022, 15:17 - 16 mai 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2022, 8:30 - 24 mai 2022, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilier pentru Sectoarele de Poliție reconstruite în cadrul Proiectului „Cooperarea regională pentru Prevenirea și Combaterea Criminalității Transfrontaliere România - Moldova” (THOR/4.3/1) în cadrul Programului Operațional Comun România – Republica Moldova 2014 -2020 și necesitățile Inspectoratului General al Poliției

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Lupan
Telefonul de contact
022868265
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2022, 15:17
Data ultimilor modificări
10 mai 2022, 13:51
Achizitii.md ID
21055976
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
4.05.22 15:17
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
4.05.22 15:17
ds_bunuri_omf_115_15_09_2021 (13).docx
Documentele la ofertă
-
10.05.22 13:51
tabel de repartizare - mobilier.docx
Documentele la ofertă
-
10.05.22 13:51
anunt_de_participare_26_10_2021.docx
tenderNotice
-
10.05.22 13:51
caiet de sarcini - mobilier.docx
Specificaţie tehnică
-
10.05.22 13:51
Data:
4 mai 2022, 17:27
Subiectul întrebării:
Dovezi privind conformitatea materiei рrimе а produsului final
Întrebare:
Se are în vedere certificatele de calitate CE si ISO?
Răspuns (5 mai 2022, 08:05):
Orice document confirmativ ce va demonstra/permite autorității contractante verificarea corespunderii materialului folosit la confecționarea bunurilor solicitate, precum că acesta corespunde cu specificațiile tehnice solicitate.
Data:
4 mai 2022, 18:23
Subiectul întrebării:
lot 5
Întrebare:
Lot 5.2 Masă de bucătărie + 4 scaune 1200*800*750(h) Materiale folosite: PAL melaminat de grosime 18 mm (culoarea sură ) - suprafața mesei grosimea 36 mm prelucrată cu cant 42/2 plastic, cu picioarele din metal. Scaunele - L 45,5xA57,5 x H103 cm, din inox cu șezutul capitonat cu piele artificială (de culoare bej) Poză simbol- anexa 6 (coordonat cu beneficiarul) trebue sa fie scaune ca la poza ????ele nu sunt in moldova si acum in ucraina
Răspuns (5 mai 2022, 08:12):
Poza scaunelor este prezentată ca model/ simbol. Vor fi acceptate scaune cu parametri tehnici identici (din inox cu așezutul capitonat cu piele artificială) cu dimensiuni identice. Abaterea permisă la dimensiuni este de +- 2 cm pentru fiecare. Culorile acceptate de tonalitate închisă (negru, bej, cafeniu, ș.a.)
Data:
12 mai 2022, 09:38
Subiectul întrebării:
Lot 7 Scaun din piele
Întrebare:
In denumirea lotului e indicat piele?in caietul de sarcini e indicat piele eco.Ne conducem dupa caietul de sarcini?
Răspuns (12 mai 2022, 10:37):
Pentru lotul 7 Scaun pentru Conducător din piele, specificațile tehnice solicitate de către autoritatea contractantă sunt indicate în caietul de sarcini, și anume - culoare negru clasic, brațele din metal și finisate cu piele eco, cu cilindru pneumatic de ridicare/coborâre, mecanism de balansare, greutatea maximă 150 kg.
Data:
13 mai 2022, 15:13
Subiectul întrebării:
Lot 12 Masa de colt
Întrebare:
In caietul de sarcini este indicat, masa de birou colt 5 mese stanga si 4 dreapta..., In anuntul de participatese specifica 5 buc. in final cate bucati sunt necesare? Nu este clar
Răspuns (13 mai 2022, 15:40):
Pentru lotul 12 Masă de colț se solicită 5 seturi., conform specificaților tehnice din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.