1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2022 12:56
până la 13.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2022 11:00
până la 07.06.2022 09:49
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 129 200 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2022, 12:56 - 13 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2022, 11:00 - 7 iun 2022, 9:49
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2022, 12:38
Data ultimilor modificări
10 mai 2022, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
7 129 200 MDL
Achizitii.md ID
21055827
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
7 iun 2022 16:49 - 31 dec 2022 16:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru copii din cadrul taberei de odihnă ”Poieniţa Veselă” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 44927.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru copii din cadrul taberei de odihnă ”Alunelul” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 20880.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_to alimentația 2022.docx
Documentele la ofertă
-
29.04.22 12:56
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-
10.05.22 16:49
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
10.05.22 16:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 7 129 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări