Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21055755
1
Perioada de actualizare
de la
28.04.2022 11:57
până la 05.05.2022 09:42
până la 05.05.2022 09:42
2
Propunerea ofertelor
de la
05.05.2022 09:42
până la 09.05.2022 04:42
până la 09.05.2022 04:42
3
Licitaţie
de la
10.05.2022 15:00
până la 10.05.2022 15:09
până la 10.05.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
795 059,70 MDL
Perioada clarificărilor:
28 apr 2022, 11:57 - 5 mai 2022, 9:42
Perioada de depunere a ofertelor:
5 mai 2022, 9:42 - 9 mai 2022, 4:42
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 11:57
Data ultimilor modificări
3 mai 2022, 9:42
Achizitii.md ID
21055755
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
Istoricul documentului
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Documentele la ofertă
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Documentele la ofertă
-
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (1).docx
ID: 445565cc-d3bf-4122-ae77-8a271c3ab48c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Modificat
3.05.22 09:42
Data:
3 mai 2022, 08:32
Subiectul întrebării:
Anexa nr.12
Întrebare:
Buna ziua, atasati va rog si anexa nr 12-DECLARAȚIE
”Privind lista principalelor livrari/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate”
Răspuns (3 mai 2022, 09:35):
Multumim, vizualizati modificarea.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 15:43
Subiectul întrebării:
prezentarea contractelor de muncă
Întrebare:
Vă rugăm respectuos să schimbați cerința privind prezentarea copiilor contractelor de muncă de la pagina 7 (jos) din anunțul de participare. Contractul individual de muncă este un document confidențial. În calitate de dovadă a angajării servește ordinul de angajare. Vă rugăm să respectați prevederile art. 22 alin. (2) din legea Nr. 131/2015 care indică expres care documente justificative pot fi solicitate. Solicitarea contractului individual de muncă este contrar legii.
Răspuns (4 mai 2022, 14:33):
AC va tine cont de solicitarea dvs.
Vă rog mult OE participanti in cadrul procedurii de achizitie publică- veti prezenta contractele doar la solicitarea AC
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 15:59
Subiectul întrebării:
Separarea meniurilor pe categorii de vîrste
Întrebare:
Vă rugăm să indicați că meniurile trebuie să fie divizate pe categorii de vîrste. Atît Ordinul comun al Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Finanțelor (nr. 118 din 24 februarie 2022/nr. 31 din 24 februarie) cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ cît și ordinul nr. 332 din 07.03.2022 al DGETS mun. Chișinău prevăd că meniurile și normele financiare sunt divizate separat pe categorii de vîrstă. Aceeași cerință este indicată și în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Răspuns (4 mai 2022, 14:31):
Răspuns:vă multumim pentru recomandare, OE participanți la procedura de achiziție prin COP vor respecta prevederile OMS nr.638 din 12.08.2016 și anume tabela nr.6, anexa nr.1.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Data:
3 mai 2022, 16:01
Subiectul întrebării:
Separarea meniurilor după sezon
Întrebare:
Vă rugăm respectuos să modificați cerințele privind meniul, astfel încît să nu fie solicitat un singur meniu ci două meniuri - unul pentru toamnă-primăvară, iar altul pentru vară-toamnă, or ambele sezoane se perindează pe parcursul executării viitorului contract: o parte se va executa primăvara, deci primul sezon, iar altă parte se va executa toamna - al doilea sezon.
Cerința privind separarea meniurilor se regăsește în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobate prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Răspuns (4 mai 2022, 14:32):
Drep raspuns la solicitarea dvs, vă aducem la cunostinta că OE- va respecta întocmai HG Nr. 722 din 18-07-2018 si anume INSTRUCȚIUNE Organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățămînt general care prevede următoarele măsuri la pct.5 alin.3
3) planificarea nemijlocită a alimentației copiilor şi elevilor – elaborarea meniurilor-model de 10 zile, cu specific de sezon, coordonarea acestora, la începutul anului școlar, cu subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Sănătate Publică și plasarea acestora pe pagina web oficială a instituției, elaborarea meniurilor zilnice de repartiție și a sortimentului de produse;
la moment AC solicita meniul Primavara- ulterior toamna veti prezenta meniul Toamnă- Iarnă
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK