Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21055651
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 009 503 MDL
Perioada clarificărilor:
28 apr 2022, 14:21 - 15 mai 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mai 2022, 9:00 - 18 mai 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Produse alimentare pentru instituția de educație timpurie nr. 194 din or.Codru pentru perioada mai-decembrie 2022
Informația despre anulare
Motivul anulării
motive tehnice
Data anulării
28 apr 2022, 16:06
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2022, 14:21
Data ultimilor modificări
28 apr 2022, 16:07
Achizitii.md ID
21055651
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 apr 2022, 14:36
Subiectul întrebării:
CARNE - semestrul II a.2022
Întrebare:
: Buna ziua. Prețul cărnii crește în fiecare lună. Cum pot trimite o ofertă
Răspuns (28 apr 2022, 14:38):
Prețurile cresc la toate pozițiile. Operatorii economici stabilesc un preț mediu general. Consultați alți operatori care au experiență mai multă în elaborarea ofertelor pentru produsele alimentare.
Data:
28 apr 2022, 14:38
Subiectul întrebării:
Buna ziua. Separati va rog loturi
Întrebare:
Buna ziua. Separati va rog loturi, codul cpv diferit
Răspuns (28 apr 2022, 14:39):
Loturile cu pozițiile aferente acum se redactează, încă nu au apărut în sistem.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK