1
Perioada de actualizare
de la 21.04.2022 14:07
până la 28.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2022 12:00
până la 05.05.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 323 245 MDL
Perioada clarificărilor: 21 apr 2022, 14:07 - 28 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2022, 12:00 - 5 mai 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a cantinei la IP LT M. Koțiubinski
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu,54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vărzaru Galina
Telefonul de contact
069273638
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2022, 14:01
Data ultimilor modificări
22 apr 2022, 21:08
Valoarea estimată (fără TVA)
323 245 MDL
Achizitii.md ID
21055473
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu,54
Durata contractului
16 mai 2022 14:06 - 31 dec 2022 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a cantinei la IP LT M. Koțiubinski CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
21.04.22 14:07
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.04.22 14:07
documentația standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrari
21.04.22 14:07
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
DECLARAŢIE (la semnarea contractului, OE desemnat cîștigător).
21.04.22 14:07
Documentele lotului
lt m kotiubinski caet.docx
Lista cu cantitățile de lucrări
21.04.22 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Graficon-AV

Preţul ofertei: 247 030 MDL
Statut: Învingător
Motivul: se acceptă și se declară câștigătoare, deoarece este conformă cerinţelor documentației de atribuire și a prezentat justificările solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ProServConstruct

Preţul ofertei: 309 322,79 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări