Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.04.2022 14:55
până la 03.05.2022 10:00
până la 03.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.05.2022 10:00
până la 11.05.2022 10:00
până la 11.05.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 100 612 MDL
Perioada clarificărilor:
20 apr 2022, 14:55 - 3 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 mai 2022, 10:00 - 11 mai 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a drumului L530 R33 de acces spre s. Tălăești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 apr 2022, 14:55
Data ultimilor modificări
21 apr 2022, 13:24
Achizitii.md ID
21055389
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L530 R33 de acces spre s. Tălăești
Buget: 2100612.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
21 apr 2022, 13:24
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Spcefica-ti care este cuantumul garantiei de buna executie.Din anuntul publicat intelegem ca sunt doua forme separate cu cuantum diferit.
Răspuns (21 apr 2022, 15:05):
Către semnarea contractului va fi efectuat transfer pe contul MD77TRPCEE518490B01339AA în cuantum de 2 % din valoarea totală a ofertei cîștigătoare , iar pe parcursul executării contractului suplimentar din facturile parţiale pentru lucrările executate se va reține încă 10 %. Suma reținută (12%) va fi returnată în termen de 10 zile de la recepția finală a lucrărilor.
Data:
21 apr 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Caietul de sarcini cand apare?
Răspuns (21 apr 2022, 15:27):
Este incărcat CS. Îl găsiți pe pagina 2 în sistem.
Data:
22 apr 2022, 14:08
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Daca cereti 10 % garantie de buna executie,... avans in marime de 10 % la semnarea contractului dati?
Răspuns (24 apr 2022, 11:47):
Se va acorda avans
Data:
22 apr 2022, 18:40
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (24 apr 2022, 11:50):
Beneficiarul plăţii: Consiliul Raional Hînceşti Denumirea Băncii: M F Trezoreria Centru- Chișinău Codul fiscal: 1010601000070 Contul de decontare: MD58TRPCEE518410A01339AA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK