Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 48 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 apr 2022, 16:20 - 3 mai 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2022, 12:00 - 16 mai 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Timbre (mărci poștale) cu valoare nominală (1,20 lei)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Scutaru Irina
Telefonul de contact
+37369343838
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 apr 2022, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
48 000 MDL
Achizitii.md ID
21055384
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
1 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3 Timbre (1,20 lei) CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 40000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE timbe poștale CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
20.04.22 16:20
ds_bunuri_omf_Timbre poștale CNAS 2022
Specificaţie tehnică
Documentaţia Standard format word
20.04.22 16:20
Caiet de Sarcini timbre poștale şi servicii de francatre 2022 CNAS.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
20.04.22 16:20
DUAE timbe poștale CNAS 2022
Specificaţie tehnică
DUAE format word
20.04.22 16:20
ds_bunuri_omf_Timbre poștale CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
Documentaţia Standard
20.04.22 16:20
Anunţ de participare Timbre poştale şi servicii de francare.semnat
Specificaţie tehnică
Anunţ de participare
20.04.22 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Poșta Moldovei

Preţul ofertei: 36 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform deciziei grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări