Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21055375
1
Perioada de actualizare
de la
21.04.2022 19:16
până la 05.05.2022 17:10
până la 05.05.2022 17:10
2
Propunerea ofertelor
de la
05.05.2022 17:10
până la 08.05.2022 17:10
până la 08.05.2022 17:10
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 461 675 MDL
Perioada clarificărilor:
21 apr 2022, 19:16 - 5 mai 2022, 17:10
Perioada de depunere a ofertelor:
5 mai 2022, 17:10 - 8 mai 2022, 17:10
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Amenajarea trotuarelor si aleilor pietonale amplasate în or. Vadul lui Vodă, în adiacența străzilor deservite de transport public
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2022, 19:16
Data ultimilor modificări
3 mai 2022, 17:10
Achizitii.md ID
21055375
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt v_voda_v2_1.semnat.pdf
anunt v_voda_v2_1.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt v_voda_v2_1.semnat.pdf
anunt v_voda_v2_1.semnat.pdf
ID: 44129bf6-f2a1-40be-a187-85a4e5a4bea7
Documentele la ofertă
-
anunt v_voda.semnat_v2.pdf
anunt v_voda.semnat_v2.pdf
ID: 44129bf6-f2a1-40be-a187-85a4e5a4bea7
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
3.05.22 17:10
documentatia_standard v. lui voda_mod_v2_1.doc
Istoricul documentului
-
documentatia_standard v. lui voda_mod_v2_1.doc
ID: 52457b2f-f60a-46fe-8a46-842fb44f6f8b
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard v. lui voda_mod_cs.doc
ID: 52457b2f-f60a-46fe-8a46-842fb44f6f8b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
3.05.22 17:10
Data:
27 apr 2022, 12:25
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcina
Întrebare:
p. 16 K=0,7 este o greseala? Posibil trebuie k=7. -------------
p. 36 K=0,7 este o greseala? Posibil trebuie k=7. -------------
Pavajul la alee in p. 13, 33, 49 este indicat 20x10x8cm. Care este scopul unui pavaj atit de scump? Va fi parcare sau drum pentru transport?
Răspuns (28 apr 2022, 17:43):
Va multumim pentru semnalarea greseli! p.16 K se va interpreta dupa cum urmeaza: k=7.
Pavajul la alee in p. 13, 33, 49 se va indica cu dimensiunile 20x10x8cm.
Data:
28 apr 2022, 12:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini poz. 36
Întrebare:
Reesind din amenajareacu pat de fundatie gr. 5cm (poz.35) e necesar de corectat caietul de sarcini, si anume:
1. simbol norma DI112,K=7 in loc de k=0.7,
2. volum de lucrari cu minus -120 in loc de +120.
Răspuns (3 mai 2022, 15:08):
1. simbol norma DI112, se va interpreta dupa cum urmeaza: k=7
2. volum de lucrari cu +120
Data:
29 apr 2022, 11:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 35 trebuie sa fie -120 m2
Răspuns (3 mai 2022, 15:30):
Simbol norma DI112: se va interpreta dupa cum urmeaza: k=7;
2. Simbol norma DI112: volum de lucrari se va interpreta cu minus 120 (-120);
Data:
30 apr 2022, 15:39
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Poz 19 (se include numai pretul la pavaj) Apare intrebarea materialele se omit dar h-om (manopera) tot se omite .
Răspuns (3 mai 2022, 16:18):
In oferta, costul la poz 19 va include si costul manoperei.
Data:
30 apr 2022, 15:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Atasati va rog caietul de sarcini descifrat conform cerintelor din anexa 23 Documentatia Standard, anume Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Conformativa cerintelor legale
Răspuns (3 mai 2022, 17:05):
Formularul de deviz nr. 1 din anexa 23 a documentatiei de atribuire este exact la ceea ce se solicita in intrebare.
Data:
30 apr 2022, 16:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Clarifica-ti poz 39 este o eroare 18.1*100m3 se primeste 18 100 m3 dar se transporta 289.6 tone, Cred ca era corect 1.81*100m3. Explica-ti?????????
Răspuns (3 mai 2022, 17:06):
Va multumim pentru semnalarea greseli! Se vor opera modificarile de rigoare in documentatia de atribuire.
Data:
4 mai 2022, 14:28
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Răspuns (3 mai 2022, 17:06):
Va multumim pentru semnalarea greseli! Se vor opera modificarile de rigoare in documentatia de atribuire.
Si ce modificari se vor efectua?
Răspuns (4 mai 2022, 16:00):
Data ultimilor modificări operate in documentatia de atribuire este 3 mai 2022, 17:10. Puteti descarca versiunea cea mai recenta de pe platforma.
Data:
5 mai 2022, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
În conformitate cu ord. 69 aprobat de Ministrul Finanțelor din 7 mai 2021 cu privire la aprobarea documentației standard, autoritatea contractantă este obligată să se conformeze cerințelor legale stipulate în anexa 23, și anume autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1-Lista cu cantitățile de lucrarări descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Vă rugăm să vă conformați avănd ăn vedere modificările solicitate cu privire la poz. 19.
Răspuns (5 mai 2022, 17:08):
Formularul de deviz nr. 1 din anexa 23 a documentatiei de atribuire in cadrul licitatiei este exact ceea ce se solicita in intrebare. Documentatia este pregatita in conformtitate cu Legea 131 din 2015 si
CP L.01.01-2012.
In oferta, costul la poz 19 va include si costul manoperei, dupa cum a fost stipulat mai sus.
Data:
5 mai 2022, 16:10
Subiectul întrebării:
Clasa betonului
Întrebare:
Specificați clasa betonului pentru poziția 7; 27; 44 în conformitate cu CP H 04.04:2018, avînd în vedere că fiecare poziție de clasă diferă prețul pentru tipul betonului care urmează să fie propus.
Răspuns (5 mai 2022, 17:08):
clasa betonului pentru poziția 7; 27; 44 în conformitate cu CP H 04.04:2018 - C8/10
Data:
5 mai 2022, 16:29
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform art. 35 al. 2 sunteți obligați să răspundeți la solicitările antreprenorilor fără ambiguități, clar si complet, cît mai repede posibil la orice clarificare solicitată, intr-o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.
Vă rugăm sa fiți receptivi!
Conformați-vă normelor legale
Răspuns (5 mai 2022, 17:10):
modificările de rigoare au fost operate in documentatia de atribuire este 3 mai 2022, 17:10 si incarcate pe platforma
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK