1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2022 14:52
până la 25.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2022 09:00
până la 28.04.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 29.04.2022 14:37
până la 29.04.2022 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 139 200 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2022, 14:52 - 25 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2022, 9:00 - 28 apr 2022, 9:00
Începutul licitației: 29 apr 2022, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimantă laser
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2022, 14:39
Data ultimilor modificări
20 apr 2022, 8:49
Valoarea estimată (fără TVA)
139 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
139,20 MDL
Achizitii.md ID
21055326
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
2 mai 2022 14:44 - 31 dec 2022 14:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă laser CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0 (3).semnat.pdf duae_0 (3).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae_0 (3).semnat.pdf
19.04.22 14:52
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 mod.semnat.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 mod.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (6).semnat.pdf
20.04.22 08:49
anunt tehnica de birou 2022 mod.semnat.pdf anunt tehnica de birou 2022 mod.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt tehnica de birou 2022.semnat.pdf
20.04.22 08:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 130 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 151 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Imprimantă laser
Data:
19 apr 2022, 15:54
Subiectul întrebării:
timp de imprimare a primei pagini maxim 52,5 ppm
Întrebare:
Buna ziua! Parametru: Timp de imprimare a primei paginii se masoara in secunde, nu in PPM. Presupunem ca in specificatie tehnica s-a comis o eroare. Multumim anticipat.
Răspuns (20 apr 2022, 08:50):
Bună dimineață, cerem scuze pentru omnisiune. Vă mulțumim
Imprimantă laser
Data:
21 apr 2022, 15:07
Subiectul întrebării:
+1 cartus original de rezerva pentru 10000 foi
Întrebare:
Buna ziua , va rugam sa minimizati capacitatea cartusului original pana la 8000 de imprimari pentru a oferi posibilitatea de a participa mai multi agenti economici cu diverse branduri.
Răspuns (22 apr 2022, 07:47):
Bună ziua, ținînd cont de specificul activității a fost elaborată specificația tehnică.
Imprimantă laser
Data:
22 apr 2022, 11:05
Subiectul întrebării:
+1 cartus original de rezerva pentru 10000 foi
Întrebare:
Noi intelegem ca fiecare autoritate contractanta are specificul sau de activitate, am propus minimizarea cartusului original pana la 8000 de imprimari ca sa fie posibil de incadrat in pret , urmatoarea capacitate a cartusului este de 20000 imprimari dar si costa aproximativ de 2 ori mai scump ceea ce face participarea noastra imposibila. in cazul in care veti revizui capacitatea la 8000 imprimari atunci pe viitor va fi posibil de comandat cartuse de 20000 imprimari ceea ce va satisface orice specific pentru echipamente format A4.
Răspuns (22 apr 2022, 15:42):
Va mulțumim, va fi analizată recomandarea dvs.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări