1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2022 12:11
până la 29.04.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2022 11:00
până la 10.05.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 510 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2022, 12:11 - 29 apr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2022, 11:00 - 10 mai 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de capturare, transportare, sterilizare, deparazitare internă și externă, vaccinare și înregistrare (microcipare) a câinilor fără stăpân din mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2022, 12:06
Data ultimilor modificări
19 apr 2022, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
510 000 MDL
Achizitii.md ID
21055309
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
16 mai 2022 12:08 - 31 dec 2022 12:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de capturare, transportare, sterilizare, deparazitare internă și externă, vaccinare și înregistrare (microcipare) a câinilor fără stăpân din mun. Chișinău CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Capete
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare .signed.pdf anunt participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
-
19.04.22 12:11
formular duae.signed.pdf formular duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
19.04.22 12:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ANIMALCARE-MOLDOVA

Preţul ofertei: 502 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări