1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2022 10:44
până la 20.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.04.2022 12:00
până la 27.04.2022 13:00
3
Licitaţie
28.04.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 85 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2022, 10:44 - 20 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2022, 12:00 - 27 apr 2022, 13:00
Începutul licitației: 28 apr 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA REVM, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă, pentru 8 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2022, 10:16
Data ultimilor modificări
15 apr 2022, 10:44
Valoarea estimată (fără TVA)
85 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
850 MDL
Achizitii.md ID
21055153
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
29 apr 2022 10:34 - 31 dec 2022 10:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA REVM, inclusiv mentenanță CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE 2
15.04.22 10:44
3. duae.signed.pdf 3. duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
15.04.22 10:44
7_anexa nr. 2 - model formular.docx
Documentele la ofertă
Formulare
15.04.22 10:44
6_documentația standart servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentații standard
15.04.22 10:44
1_caiet de sarcini.signed.pdf 1_caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
15.04.22 10:44
2_anunt de participare.signed.pdf 2_anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Invitație de participare
15.04.22 10:44
5_declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
Declaratii
15.04.22 10:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 83 160 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în baza deciziei Grupului de lucru pentru achiziții al CNPF (nr. 59 din 27.04.2022).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări