Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 945 838 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2022, 10:03 - 26 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2022, 9:00 - 6 mai 2022, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Demolari/Confectii metalice diverse /Beton turnat/Cofraje, din scinduri de rasinoase- Conform Caietului de sarcini proiect F.1

Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 36 luni
I-etapa până 31.12.2022 ; II – etapă până 31.12.2023 ; III – etapă până 01.08.2024
Termenul de valabilitate a contractului:contract multianual , din data semnării pănă la 31.12.2024.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, grupul de lucru pe achiziţii al IPLT „Nicolae Iorga”, în urma reevaluării L.P. nr. MD-1650004968242 din 06.05.2022, privind achiziţia „Reconstruirea acoperisului (din tip plat în tip sarpanta) al blocului de studii al IPLT ''Nicolae Iorga'' și în baza Deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr.03D-347-22 din data 27.06.2022, Vă comunică :
Procedura de achiziții publice sus numită se anulează în conformitatea prevederilor Legii nr.131/15 ”privind achizițiile publice” art.71 alin.1, lit. g) ” există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7”.
Data anulării
4 iul 2022, 16:40
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aida Gonta
Telefonul de contact
069446137
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2022, 10:03
Data ultimilor modificări
4 iul 2022, 16:40
Achizitii.md ID
21055144
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
15 apr 2022, 10:09
Subiectul întrebării:
Procedura
Întrebare:
Buna ziua,analizind piata si conditiile care sunt expuse aici reese ca lucrarile vor fi achitate pina in 2024 cum se va solutiona problema cresterii preturilor care este ff mare in ultimul timp?
Răspuns (15 apr 2022, 18:40):
La participarea in cadrul procedurii L.D. fiecare participanti isi asuma pe propria raspundere consecintele inflatia de pe piata. Devizul de cheltueli este elaborat la preturi curente. Totodata, nimeni nu cunoaste cu cit se vor majora preturile in urmatoarea perioada. Oferta dvs propusa este fixa si nu va putea fi modificata la incheerea contractului si nici pe parcursul executarii acesteea.
Data:
15 apr 2022, 14:57
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Stipulati va rog sumele alocate pentru cele 3 etape de executare a lucrarilor. Tinind cont de situatia din tara si din lume garantia de buna executie ati putea sa o coboriti! ( ca exemplu 5 % tinind cont de sume)!!!! Acum cei legat de garantia bancara cit si cea de buna executie, trebuie prezentata pentru toata suma sau doar pentru sumele pe etape?? Si legea permite 3 forme de garantie de buna executie, la momentul semnarii contractului aceasta va fi prin retineri succesive??? La momentul semnarii contractului de catre antreprenorul desemnat cistigator aceasta suma a gantiei de buna executie va fi pe etape, si asa in fiecare an pina in 2024 sau cum? Procesele verbale la terminarea lucrarilor dupa care se elibereaza garantia de buna executie, vor fi intermediare pe etape dupa cum e finantarea sau noi trebuie sa blocam in jur de 600 000 lei si sai vedem dupa 2024? De ce pun aceste intrebari, pentru ca sunt foarte importante in acest context, si va rog sa dati dovada de profesionalizm si sa dati un rs concret pe fiecare intrebare, tinind cont si de situatia antreprenorilor la zi.O zi buna.
Răspuns (18 apr 2022, 13:45):
Răspuns 1 întrebare: Etapa I-2166 667,00 fara TVA Etapa II-2166 667,00 fara TVA Etapa III-1 612 505,00 fara TVA 2 întrebare: Garanția pentru ofertă se solicită în valoare de 10 %, pentru asigurarea calitatii și îndeplinirea lucrarilor fara careva abateri pe parcursul valabilitătii contractului. Conform HG 638 din 26.08.2020 pct.126- AC va solicita ca garantia pentru oferta și/sau buna execuție să fie prin 1)”scrisoare de garantie bancara ”sau 2)”transfer pe contul autoritati contractante”. Retinere succesiva- ac NU ACCEPTA. Garantia de buna executie a contractului se depune integral la încheerea contractului de achizitii- Conform Legii 131/15 privind achizitii publice.
Data:
18 apr 2022, 16:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua.Conform caietului de sarcini poz. 30 sunt incluse jgheaburi cu diam. 150 mm și poz. 31 burlane la fel cu diam. 150mm. Sisteme de scurgere cu aceste parametre 150/150mm nu există. Vă rog să concretizati dimensiunele burlanelor.Mulțumim.
Răspuns (19 apr 2022, 08:58):
buna ziua, pozitiile sus numite se vor corecta ”JGEABURI D125mm” si ”burane d90 mm”
Data:
19 apr 2022, 13:36
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua . Atenționăm că pentru jgheaburi D 125mm , burlanele sunt de D 87mm.Mulțumim
Răspuns (20 apr 2022, 08:24):
la diferiti producatori sunt dimensiuni diferite, pentru IPLT „N.IORGA”este necesar anume aceste dimensiuni
Data:
19 apr 2022, 13:59
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Cu privire la asumarea inflatiei de catre antreprenori ( cresterea preturilor la materialele de constructie) , scrieti niste prostii.... Consultati legislatia cu privire la achizitiile publice... Solicitam sa fie clar explicat: in cadrul contractului de antrepriza v-a fi stipulata ajustarea pretului conform legislatii in vigoare cu privire la contractele cu o durata mai mai mare de un an? consultati un jurist in achizitii inainte de a da un rs.. in caz contrar v-om contesta procedura pina la la trecerea ei in Propunerea ofertelor. O zi buna.
Răspuns (20 apr 2022, 21:46):
potrivit art.76 alin.(4) din Legea nr.131/15 privind achizitii publice " În cazul contractelor de achiziţii publice cu executare continuă încheiate pe un termen mai mare de un an, se permite ajustarea periodică a valorii contractului, conform procedurii stabilite de Guvern, luînd în considerare schimbarea preţurilor la componentele preţului de cost al bunurilor, lucrărilor sau serviciilor care fac obiectul contractului. Totodata, art.3 din Regulamentului (HG 1129/2018) privins ajustarea periodica a valorii contractlor de achizitii publice cu executare continua: Ajustarea se face la începutul anului bugetar, după publicarea datelor statistice privind indicele inflației sau deflației pe anul precedent, inclusiv la contractele care au fost încheiate pe parcursul anului precedent şi se află în proces de executare mai puțin de un an.
Data:
19 apr 2022, 16:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să concretizați dacă se vor schimba diametrele jgheaburilor și burlanelor? Multumim
Răspuns (20 apr 2022, 08:25):
din pacate nu, raspunsul il aveti mai sus
Data:
20 apr 2022, 08:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Totuș spuneti la concret ce diametre de jgheaburi și burlane să luăm în calcul.Mulțumim
Răspuns (20 apr 2022, 08:57):
jgheaburi d125 mm și Burlane d90mm, În caietul de sarcini este specificat
Data:
22 apr 2022, 11:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să publicati planul acoperișului pentru a aprecia cantitatea elementelor a sistemului de scurgere. Mulțumim
Răspuns (22 apr 2022, 13:53):
buna ziua, proiectul îl puteti vizualiza doar în cadrul IPLT "N.IORGA" ,sau interveniti cu o scrisoare oficiala si o sal expediem pe e-mail
Data:
22 apr 2022, 15:45
Subiectul întrebării:
Pentru OE
Întrebare:
Pentru cei ce vor sa aprecieze cantitatea elementelor a sistemului de scurgere, le recomand sa nu modifice receta normei de consum daca nu este indicat expres acest lucru de catre proiectant. Recetele sa fie modificate doar la acele pozitii unde este indicat ca ceva se exclude si/sau se include in receta. Altfel veti fi contestati. Pentru cei ce au grija de cresterea preturilor la materialele de constructie si la inflatie, vas sugera sa indicati preturi corecte si sa luati in calcul chiar si rata inflatiei anuale. Totodata, sa tineti cont de prevederile normativelor in vigoare privint intocmirea devizelor oferte la obiectivele finantate din bugetul de stat, Amendamentul CP L.01.02:2012/A2:2022 punctul B.3.1. Va dorim paste fericit!!!
Răspuns (22 apr 2022, 18:29):
Va multumesc pentru clarificari- domnul Proiectant, sper ca OE interesat accepta clarificările sus mentionate privind documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.