1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2022 15:52
până la 20.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.04.2022 12:00
până la 27.04.2022 12:00
3
Licitaţie
28.04.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 339 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 apr 2022, 15:52 - 20 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2022, 12:00 - 27 apr 2022, 12:00
Începutul licitației: 28 apr 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparaţie privind ajustarea condiţiilor de acces pentru persoanele cu dizabilități în sediile Curţii Supreme de Justiţie.Conform Caietului de sarcini (Anexa nr.23), Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări (Anexa nr.23/01, Anexa nr.23/2) şi Proiectelor de execuţie.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Fatima GAMURAR
Telefonul de contact
022-22-55-04; 069312103
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2022, 15:19
Data ultimilor modificări
14 apr 2022, 15:52
Valoarea estimată (fără TVA)
339 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 695 MDL
Achizitii.md ID
21055108
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Durata contractului
29 apr 2022 15:43 - 31 dec 2022 15:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie privind ajustarea condiţiilor de acces pentru persoanele cu dizabilități în sediul CSJ, str. M. Kogălniceanu 70.Conform Caietului de sarcini (Anexa nr.23), Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări (Anexa nr.23/01) şi Proiectului de execuţie. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Lucrări de reparatie privind ajustarea conditiilor de acces pentru persoanele cu dizabilitati, în sediul CSJ, str. P. Rares 18.Conform Caietului de sarcini(Anexa nr. 23), Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări - Anexa nr. 23/02 şi Proiectului de execuţie. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunţ de participare.semnat .pdf Anunţ de participare.semnat .pdf
tenderNotice
Anunţ de participare.semnat .pdf
14.04.22 15:52
Proiect de execuţie sediul P. Rareş 18.pdf Proiect de execuţie sediul P. Rareş 18.pdf
Specificaţie tehnică
Proiect de execuţie sediul P. Rareş 18.pdf
14.04.22 15:52
Documentaţia standard (lucrări).format word
Documentele la ofertă
Documentaţia standard (lucrări).format word
14.04.22 15:52
Documentaţia standard.semnat.pdf Documentaţia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard.semnat.pdf
14.04.22 15:52
DUAE-format word
Criterii de eligibilitate
DUAE-format word
14.04.22 15:52
Proiect de execuţie sediul M. Kogălniceanu 70.pdf Proiect de execuţie sediul M. Kogălniceanu 70.pdf
Specificaţie tehnică
Proiect de execuţie sediul M. Kogălniceanu 70.pdf
14.04.22 15:52
DUAE.semnat.pdf DUAE.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE.semnat.pdf
14.04.22 15:52
Documentele lotului
Proiect de execuţie sediul M. Kogălniceanu 70.pdf
Proiect de execuţie sediul M. Kogălniceanu 70.pdf
14.04.22 15:52
Proiect de execuţie sediul P. Rareş 18.pdf
Proiect de execuţie sediul P. Rareş 18.pdf
14.04.22 15:52
Documentaţia standard (lucrări).format word
Documentaţia standard (lucrări).format word
14.04.22 15:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 338 950,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic este conformă, admisibilă şi corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări