Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21055040
1
Perioada de actualizare
de la
19.04.2022 12:20
până la 28.04.2022 10:00
până la 28.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.04.2022 10:00
până la 09.05.2022 10:00
până la 09.05.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
920 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 apr 2022, 12:20 - 28 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2022, 10:00 - 9 mai 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrărilor de reparație a subsolului blocului de studii din str. Bănulescu-Bodoni, 33
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bănulescu-Bodoni 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2022, 12:20
Data ultimilor modificări
22 apr 2022, 12:10
Achizitii.md ID
21055040
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
Istoricul documentului
-
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Documentele la ofertă
-
2022 lt mircea eliade caietul de sarcini.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcin form.nr.1.doc
ID: ab3ec0a6-8f02-4b3c-b525-eea52a9f9013
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
22.04.22 12:10
Data:
20 apr 2022, 08:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va ror sa concretizati:
poz.24- Sectiunea cablului
poz.25- Modelul corpurilor de iluminat
poz.26- Intrerupator uni sau bipolar. Multumesc si sarbatori frumoase.
Răspuns (22 apr 2022, 12:26):
Buna ziua. Caietul de sarcini a fost modificat cu data de 22.04.2022.A fost exclusa pozitia cu electricitaea.
Data:
20 apr 2022, 10:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.Spuneti Va rog, cheltuielile pe apa si energie electrica le suporta Beneficiarul sau punem pret?
Răspuns (20 apr 2022, 12:36):
Consumul de energie electrica si apa vor fi suportate de beneficiar. Valoarea pentru acesti indicatori va fi 0.00 lei. In cazul cind unii operatori economici vor prezenta oferta cu calcului acestor norme la evaluarea ofertelor se va exclude suma consumului de apa si energie electrica.
Data:
21 apr 2022, 08:13
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (26 apr 2022, 10:36):
In baza cerintelor solicitate din anuntul de participare punct. 5 Garanţia pentru ofertă 1% se prezinta in Original - cu semnătura electronică a OE Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială), conform anexei nr.9 din Documentația Standard . Astfel garantia bancara va fi emisa de o banca comerciala si nu va fi depusa la contul autoritatii contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK