1
Perioada de actualizare
de la 13.04.2022 14:48
până la 03.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.05.2022 11:00
până la 06.05.2022 11:00
3
Licitaţie
10.05.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 387 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 apr 2022, 14:48 - 3 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2022, 11:00 - 6 mai 2022, 11:00
Începutul licitației: 10 mai 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a documentației de proiect ,,Amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale de la str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului, 47 din or.Codru,,
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2022, 14:31
Data ultimilor modificări
14 apr 2022, 16:46
Valoarea estimată (fără TVA)
387 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21055009
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
16 mai 2022 14:37 - 31 dec 2022 14:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect ,,Amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale de la str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului, 47 din or.Codru, CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
13.04.22 14:48
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
13.04.22 14:48
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
13.04.22 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 410 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări