Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.04.2022 10:34
până la 26.04.2022 11:00
până la 26.04.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.04.2022 11:00
până la 04.05.2022 11:00
până la 04.05.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 030 490 MDL
Perioada clarificărilor:
13 apr 2022, 10:34 - 26 apr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 apr 2022, 11:00 - 4 mai 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
lucrări de pavare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2022, 10:34
Data ultimilor modificări
13 apr 2022, 10:43
Achizitii.md ID
21054965
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) a str. Stefan cel Mare și Sfânt nr. 114-118 (curtea blocului nr. 114-LT Ioan Vodă), mun. Cahul
Buget: 648610.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) str. M. Frunze nr. 59 (curtea blocului), mun. Cahul
Buget: 303740.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard privind achizitiile de lucrări
13.04.22 10:34
anunt nou.semnat (7).pdf
anunt nou.semnat (7).pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini lot 1
13.04.22 10:34
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
-declaratie privind beneficiarii efectivi
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini lot 4
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini lot 2
13.04.22 10:34
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini lot. 3
13.04.22 10:34
Data:
13 apr 2022, 10:43
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Răspuns (14 apr 2022, 09:49):
Certificatele ISO vor fi prezentate în cazul în care OE le detine. Ele nu sunt incluse la cerintele de calificare, dar ca si criteriu de evaluare.
Data:
14 apr 2022, 08:19
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
De ce ati impartit obiectul pe loturi daca oricum obligati antreprenorii sa participe la toate loturile?
Răspuns (14 apr 2022, 09:44):
Pentru ca sunt obiecte diferite
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK