Selectaţi tipul procedurii
21054948
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
3 800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 apr 2022, 8:39 - 25 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 apr 2022, 9:00 - 18 mai 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lucrări și materiale pentru reparația capitală a acoperișului blocurilor administrative și de producere a ÎM ””Regia transport electric
Informația despre anulare
Motivul anulării
1) Neeligibilitatea tuturor ofertanților;
2) Expirarea termenului de valabilitate a ofertelor.
2) Expirarea termenului de valabilitate a ofertelor.
Data anulării
24 aug 2022, 16:50
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2022, 8:28
Data ultimilor modificări
24 aug 2022, 16:50
Achizitii.md ID
21054948
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
13 apr 2022, 13:42
Subiectul întrebării:
procedura
Întrebare:
E ilegal ce faceti,astfel de proceduri trebuie sa fie fara "Licitatie" scoateti chestia asta!!!
Răspuns (13 apr 2022, 16:27):
Achiziții sectoriale se desfășoară în baza Legii nr.74 din 21.05.2020.
Data:
14 apr 2022, 09:52
Subiectul întrebării:
procedura
Întrebare:
E ilegal ce faceti,astfel de proceduri trebuie sa fie fara "Licitatie" scoateti chestia asta!!!
Răspuns (14 apr 2022, 14:22):
Urmăriți răspunsul din data de 13.04.2022 ora 16:27
Data:
14 apr 2022, 09:52
Subiectul întrebării:
caiet de sarci
Întrebare:
Incarcati va rog caiet de sarcini
Răspuns (14 apr 2022, 14:24):
Caiet de sarcini a fost publicat pe platforma pe data de 13.04.2022 în ziua publicării procedurii
Data:
15 apr 2022, 18:26
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (18 apr 2022, 08:25):
Buna ziua. Rechizitele sunt indicate mai jos:
ÎM ”Regia transport electric”
Chișinău, str. Mitropolit Dosoftei, 146
IBAN: MD17MO2224ASV54692887100
BC ”Mobiasbanca OTP Grup” SA
C/f 1003600048486
TVA 0500680
Data:
18 apr 2022, 13:42
Subiectul întrebării:
Valoarea estimativa
Întrebare:
Este imposibil ca valoarea estimativa sa fie atit de mica. Care este valoarea estimativa reala a lucrarilor?
Răspuns (18 apr 2022, 15:59):
Buna ziua. Valoarea estimativă este indicată în Anunț de participare.
Data:
19 apr 2022, 13:34
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Rog sa fie exclus puctul cu privire la situatia financiara cu rulaj de 7 600 000 lei!!! Acest punct este ilegal !!! (puteti solicita in limitele valorii de achizitie sau 75% din aceasta) Nu abuzati de functiile publice caci sunt temporare. In caz ca nu modificati v-om contesta la ANSC (acest lucru nu este nici in interesul AC si nici Antreprenorilor) si ne v-om adresa CNA pentru a verifica veridicitatea achizitiei date si controlul asupra implementarii legislatii cu privire la achizitii publice inclusiv abuzurile comise de catre membrii comisiei care au indicat astfel de solicitari. Dumneavoastra vazind cite obiectii sunt din partea antreprenorilor, nu intreprindeti nimic pentru a corecta si ajusta procedura de achizitie. Acest lucru va fi penalizat. Speram sa fie luate in calcul solicitarile sus mentionate si pe fiecare punct sa se faca modificarile de rigoare.
Răspuns (21 apr 2022, 11:50):
Bună ziua!
În conformitate cu art. 21 alin. 2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, precum și potrivit pct. 36 din OMF nr. 69 din 2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor.
Respectiv, luând în considerație cele menționate mai sus, cerința privind situația financiară a fost stabilită în limitele admisibile de cadrul legal.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK