1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2022 14:52
până la 07.05.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2022 11:00
până la 28.05.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 30.05.2022 15:00
până la 30.05.2022 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2022, 14:52 - 7 mai 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2022, 11:00 - 28 mai 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Calculatoare de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
COVALCIUC NATALIA
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2022, 14:28
Data ultimilor modificări
5 mai 2022, 10:35
Achizitii.md ID
21054914
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Calculatoare de birou
Buget: 2400000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_ CALCULATOARE 2022
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format Word
12.04.22 14:52
Caiet de sarcini calculatoare.semnat
Specificaţie tehnică
caiet de Sarcini
12.04.22 14:52
DUAE CALCULATOARE CNAS 2022
Specificaţie tehnică
DUAE în format Word
12.04.22 14:52
ds_servicii_omf_ CALCULATOARE 2022.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
12.04.22 14:52
DUAE CALCULATOARE CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
12.04.22 14:52
ANUNȚ DE PARTICIPARE calculatoare de birou CNAS 2022.semnat (2)
Specificaţie tehnică
Anunt de Participare
12.04.22 14:52
ANUNȚ DE PARTICIPARE calculatoare de birou CNAS 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare modificat
5.05.22 10:35
ds_servicii_omf_ CALCULATOARE 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard modificată
5.05.22 10:35
Data:
28 apr 2022, 10:11
Subiectul întrebării:
Termen de livrare - 90-120 zile
Întrebare:
Stimate AC , nu avem intentia de a tergiversa intr-un fel sau altul procedura data, dar din informatiile care le-am primit pina acum de la producatorii de tehnica IT , termenii de producere a echipamentului IT sunt in continuare in crestere din cauza dificitului de anumite componente , microprocesoare... la care s-a adaugat si marirea termenului si consturilor de livrarea din cauza conflictului din tara vecina. Acest lucru practic face imposibil livrarea in termenul de 60 de zile solcicitat de autoritatea contractanta. Asta va duce iarasi la participarea unui singur operator economic si nu va permite AC sa asigure concurenta tratament egal, impartialitate, nediscriminare in privinta tuturor ofertantilor si operatorilor economici. Desi pentru a doua procedura a fost micsorata cantitatea la 200 de bucati , acest lucru la fel nu va permite incadrarea in bugetul alocat si poate duce iar la anularea procedurii. Pentru a reusi livrarea in termen operatorii economici , dupa producerea echipamentului , trebuie sa opteze pentru livrare pe cale aeriana ceea ce adauga la costul unui set + 90$ , asta ar insemna peste 300 000 lei care Autoritatea Contractanta ii va achita pentru livrarea in termenul solicitat. Livrarea cea mai ieftina este pe cale maritima, asta ar ajuta Autoritatea Contractanta sa economiseasca o suma destul de considerabila , dar livrarea maritima este de minim 90 de zile. Avind in vedere ca sunt cel putin 4 producatori de Brand PC pe piata noastra , iar termenul de livrarea practic avantajeaza un singur producator , rugam grupul de lucru sa ia in calcul argumentele enumerate mai sus si sa mareasca termenul de livrare pina la 120 zile. Acest lucru va permite finalizarea achizitiei in anul 2022 si nu implica niciun risc pentru Autoritatea Contractanta , ba mai mult va permite si economisirea unei anumite sume de bani din bugetul alocat. Speram sa primim un raspund argumentat.
Răspuns (5 mai 2022, 09:33):
Ca urmare a situației critice create în logistica, considerăm că este acceptabilă modificarea condițiilor de livrare a tehnicii de calcul pînă la 120 zile, Documentația de atragere a ofertelor modificată se anexează.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.