1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2022 13:18
până la 22.04.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2022 00:00
până la 05.05.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 66 500 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2022, 13:18 - 22 apr 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2022, 0:00 - 5 mai 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 7 Pantofi de serviciu
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana MAGLA
Telefonul de contact
022-250-934
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2022, 13:02
Data ultimilor modificări
15 apr 2022, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
66 500 MDL
Achizitii.md ID
21054899
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
16 mai 2022 13:08 - 30 dec 2022 13:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
7.1 Pantofi de serviciu CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
-
12.04.22 13:18
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.04.22 13:18
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.04.22 13:18
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.04.22 13:18
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.04.22 13:18
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.04.22 15:54
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.04.22 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul Cucului

Preţul ofertei: 73 050 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut și corespunderea cerințelor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GEOTER-COM

Preţul ofertei: 77 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 7 Pantofi de serviciu
Data:
15 apr 2022, 16:16
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Это будут торги на понижение цены или решение будет по первоначальной цене без торгов?
Răspuns (21 apr 2022, 09:36):
Bună ziua. Licitația electronică nu va avea loc.
Lotul 7 Pantofi de serviciu
Data:
19 apr 2022, 15:25
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Укажите пожалуйста Ваш счет куда перечислять Garantia pentru oferta 2%.
Răspuns (21 apr 2022, 09:37):
Beneficiarul plăţii: Serviciul de Protecție și Pază de Stat Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor - Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001104 Contul de decontare; xxx Contul trezorerial: TREZMD2X Contul bancar: MD91TRPCAA518410A00446AA
Lotul 7 Pantofi de serviciu
Data:
19 apr 2022, 15:48
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Pазъясните пожалуйста применительно к обуви пункт 17 в Anunt de participare.
Răspuns (21 apr 2022, 09:41):
N-am înțeles întrebarea!
Lotul 7 Pantofi de serviciu
Data:
21 apr 2022, 12:58
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Разъясните пожалуйста-Eсли фирма выиграет тендер ,то размеры обуви, которые вам необходимы вы предоставите сразу на весь лот как было ранее или обувь должна быть изготовлена в индивидуальном порядке?Недопоняли пункт 17 в Аnunt de participare.Спасибо.
Răspuns (21 apr 2022, 13:18):
Bună ziua. Mărimile la încălțăminte vor fi oferite pentru toată cantitatea. Prima frază al pct.17 din Anunțul de participare se referă la loturile de haine care urmează a fi cusute. Iar partea a 2a a pct.17 este valabilă pentru toate loturile anunțate în licitație. Succes!
Lotul 7 Pantofi de serviciu
Data:
21 apr 2022, 12:58
Subiectul întrebării:
SRL izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Разъясните пожалуйста-Eсли фирма выиграет тендер ,то размеры обуви, которые вам необходимы вы предоставите сразу на весь лот как было ранее или обувь должна быть изготовлена в индивидуальном порядке?Недопоняли пункт 17 в Аnunt de participare.Спасибо.
Răspuns (21 apr 2022, 16:04):
Bună ziua. Mărimile la încălțăminte vor fi oferite pentru toată cantitatea. Prima frază al pct.17 din Anunțul de participare se referă la loturile de haine care urmează a fi cusute. Iar partea a 2a a pct.17 este valabilă pentru toate loturile anunțate în licitație. Succes!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări