1
Perioada de actualizare
de la 09.04.2022 13:12
până la 14.04.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2022 14:00
până la 18.04.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 19.04.2022 14:55
până la 19.04.2022 15:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2022, 13:12 - 14 apr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2022, 14:00 - 18 apr 2022, 10:00
Începutul licitației: 19 apr 2022, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Camere web - sistem de videoconferinţă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2022, 12:16
Data ultimilor modificări
9 apr 2022, 13:12
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
600 MDL
Achizitii.md ID
21054790
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
2 mai 2022 00:00 - 31 dec 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Camere web - sistem de videoconferinţă. - cerințe de sistem : Windows 7, 8.1, 10, mac OS X 10.7 sau o versiune ulterioară; - rezoluție foto/video : Full HD (1920x1080), 4K; - câmp de vizualizare : minim – diagonala 75°, vertical 43°, orizontal 70°, - zoom : minim 1,2; - tehnologia Right Light : da; - LED de streaming video pe camera : da; - difuzor full duplex integrat; - butoane integrate pentru : - preluarea și terminarea unui apel, - controlul volumului, - dezactivarea sunetului, - mișcarea camerei; - microfon omnidirecțional cu o rază de acțiune de minim 2 m și răspuns în frecvența de 150Hz - 16kHz; - difuzor : minim 70 dB; - telecomandă cu raza transmisie de minim 3 m și butoane pentru: - preluarea și terminarea unui apel, - controlul volumului, - dezactivarea sunetului, - mișcarea camerei; - cablu USB de minim 1,8 m în set, - cablu de alimentare, - ghid de inițiere; - mouse wireless - claviatură wireless; - tip conexiune : fir USB plug-and-play; - dispozitivul să fie conceput pentru a se putea așeza pe masă; - Certificat pentru utilizare cu Skype for Business, Zoom; - Compatibil cu Google Meet, GoToMeeting, Cisco Jabber; - Garanţie : minim 24 luni. CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard tehnica it 09.04.2022.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
9.04.22 13:12
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.04.22 13:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 37 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut, oferta aceastuia corespunde cerințelor solicitate de AC
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 43 183 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări