Achiziţie publică
21054704
Lot 8. Mentenanță anuală Comecer IRIS
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
40 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2022, 9:49 - 19 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 apr 2022, 9:00 - 25 apr 2022, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Verificare și calibrare trimestrială și anuală a tomografului Comecer IRIS.
Curățare și lubrifiere părți mecanice.
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției. Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător. Timpul intervenției max 24 ore, timp interven ție telefonică max 1 oră. Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului. Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare. Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Termen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
Curățare și lubrifiere părți mecanice.
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției. Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător. Timpul intervenției max 24 ore, timp interven ție telefonică max 1 oră. Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului. Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare. Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Termen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2022, 9:29
Data ultimilor modificări
8 apr 2022, 9:49
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21054704
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
20 mai 2022 09:39 - 31 dec 2022 09:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 8. Mentenanță anuală Comecer IRIS - Verificare și calibrare trimestrială și anuală a tomografului Comecer IRIS. Curățare și lubrifiere părți mecanice. Reparații dispozitiv la solicitarea instituției. Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător. Timpul intervenției max 24 ore, timp interven ție telefonică max 1 oră. Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului. Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare. Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Termen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare nou.semnat.pdf
anunt de participare nou.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
8.04.22 09:49
documentația standard bunuri si servicii.semnat.pdf
documentația standard bunuri si servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
8.04.22 09:49
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK