Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 63 020,83 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2022, 15:16 - 8 apr 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2022, 15:00 - 12 apr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea rechizitelor de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2022, 15:16
Data ultimilor modificări
12 apr 2022, 10:00
Achizitii.md ID
21054591
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Hârtie A4 și A3
Buget: 28637.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.