1
Perioada de actualizare
de la 05.04.2022 11:11
până la 11.04.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2022 10:30
până la 18.04.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 412 500 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2022, 11:11 - 11 apr 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2022, 10:30 - 18 apr 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

REPARAȚIA în Grupe
Grupa 28,14,8 ,22,15,1,18,14,24,10,29,9
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga
Telefonul de contact
060251061
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2022, 10:59
Data ultimilor modificări
7 apr 2022, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
412 500 MDL
Achizitii.md ID
21054523
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Durata contractului
26 apr 2022 11:10 - 31 dec 2022 11:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie in cadrul IP Gradinita-Cresa nr.199 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
5.04.22 11:11
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
5.04.22 11:11
duae.doc
Documentele la ofertă
-
5.04.22 11:11
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
5.04.22 11:11
ipgc nr. 199 anunt de participare.pdf ipgc nr. 199 anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare semnat
6.04.22 10:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 269 559,11 MDL
Statut: Învingător
Motivul: „Livart Prim” SRL- oferta a fost desemnată câştigătoare, fiind clasată în SIA RSAP pe locul-I în baza criteriului de evaluare pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut. Operatorul Economic a respectat cerințele din caietul de sarcini proiect.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cebascom

Preţul ofertei: 315 013,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 379 393,24 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări