Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2022, 17:01 - 11 apr 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2022, 8:00 - 18 apr 2022, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a documentației tehnice pentru proiectul ”Amenajarea parcului multifuncțional – Parcul Unirii” din com. Stăuceni
Informația despre anulare
Motivul anulării
Necesita modificari a caietului de sarcini si documentatiei de atribuire
Data anulării
11 apr 2022, 9:54
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Grîu
Telefonul de contact
069367464
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2022, 17:01
Data ultimilor modificări
11 apr 2022, 9:54
Achizitii.md ID
21054498
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
7 apr 2022, 21:14
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Avand in vedere ca deja a avut loc o achizitie (nr. ocds-b3wdp1-MD-1618580460317) cu obiect identic, precizati va rog daca sunt valabile raspunsurile de clarificari ale autoritatii contractante si la procedura data?
Răspuns (7 apr 2022, 21:28):
ca sa evitam neînțelegerile, adresati întrebarile aici
Data:
7 apr 2022, 21:14
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Ridicare topografica, verificarea si expertiza documentatiei de proiect va fi achitata de citre beneficiar?
Răspuns (7 apr 2022, 21:28):
Ridicarea topografică este efectuată de către Autoritatea contractantă și va fi pusă la dispoziția operatorului economic cu care va fi încheiat contractul, în urma procedurii de achiziție. Verificarea si expertiza documentatiei de proiect va fi achitată de către executant, respectiv, oferta va include linie de cheltuieli pentru acestea.
Data:
7 apr 2022, 21:15
Subiectul întrebării:
Raportul financiar
Întrebare:
Este o cerinta restrictiva de a solicita raportul financiar pentru anul 2021 in masura in care potrivit alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai 2021). Solicitam sa modificati pentru anii 2018, 2019 si 2020.
Răspuns (7 apr 2022, 21:34):
Avînd în vedere că suntem în luna aprilie si declaratiie pe venit au fost transmise pina la termenul limită conform legii contabilității și codului fiscal, cunoașteți care este cifra de afaceri pentru anul 2021 a entității dumneavoastră și puteți completa DUAE, precum si obține un raport financiar provizoriu de la statistica asa cum se prezinta si la instituțiile bancare la contractarea unui credit. Autoritatea contractantă are nevoie de cifra de afaceri pentru a analiza capacitatea economico financiara a operatorului economic. Succese
Data:
8 apr 2022, 19:39
Subiectul întrebării:
Nivelul minim de lichiditate
Întrebare:
Care este nivelul minim de lichiditate solicitat?
Răspuns (8 apr 2022, 20:22):
Buna seara! Stimati operatori economici studiati va rog anuntul de participare si DUAE, unde gasiti informatia data. Conform anuntului de participare la tabelul de la pct. 16 nr. d/o 17-Document emis de banca, prin care se confirmă existența resurselor financiare disponibile in valoare de minim 80% din suma contractului ce urmează a fi atribuit, eliberat la maxim 10 zile de la data plasării ofertei. Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică. in DUAE aceasta informatie este in Cap. IV cod pozitie 4B1.1. Succese
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.