Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21054356
1
Perioada de actualizare
de la
01.04.2022 14:31
până la 14.04.2022 10:30
până la 14.04.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.04.2022 10:30
până la 22.04.2022 10:30
până la 22.04.2022 10:30
3
Licitaţie
de la
26.04.2022 14:00
până la 26.04.2022 15:09
până la 26.04.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 572 414,87 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2022, 14:31 - 14 apr 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 apr 2022, 10:30 - 22 apr 2022, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație și întreținere a unor străzi din or. Sîngerei și s. Vrănești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2022, 14:31
Data ultimilor modificări
2 apr 2022, 10:31
Achizitii.md ID
21054356
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de întreținere str. A.Hajdeu, str. A.Plămădeală
Buget: 644183.54 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de reparație în variantă albă str. Anton Cehov, Victor Crăsescu, stradela Prieteniei, str. Independenței, nr.73, accese satul Vrănești
Buget: 720056.9 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lucrări de reparație în variantă albă str. M.Dragan, Grigore Adam, Constantin Stere
Buget: 744058.8 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
formular standart drumuri.semnat.pdf
formular standart drumuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
Data:
2 apr 2022, 10:31
Subiectul întrebării:
valabilitatea contractului
Întrebare:
12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Termenul de executare a
lucrărilor _5 (cinci) luni de la semnarea contractului.
13. Termenul de valabilitate a contractului:_30.06.2023.
De ce contractul este valabil pina 2023 daca lucrarile trebue executate in 5 luni ?
Răspuns (4 apr 2022, 09:53):
Termenul de executare a lucrărilor nu pot să dureze cît valabilitatea contractului. Valabilitatea contractului îi mai mare deoarece sînt condiții contractuale de achitare.
Data:
12 apr 2022, 16:08
Subiectul întrebării:
conditiile achitarii
Întrebare:
Daca valabilitatea contractului este pina la 30.06.2023, cum va fi facuta achitatrea, va fi pe etape pina in iunie 2023 ?
Răspuns (13 apr 2022, 11:36):
Achitarea se va efectua în baza lucrărilor îndeplinite conform facturii și procesului verbal de executare a lucrărilor.
Data:
13 apr 2022, 15:07
Subiectul întrebării:
Conditiile achitarii
Întrebare:
In cit timp se va face achitatrea lucrarilor dupa finalizarea acestora? Pe parcursul carui an daca valabilitatea contractului este pina in anul 2023?
Răspuns (14 apr 2022, 09:13):
Achitările vor fi efectuate în termen de 15 zile, în baza facturii fiscale și proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate, semnate și acceptate de către Beneficiar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK