Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21054356
1
Perioada de actualizare
de la
01.04.2022 14:31
până la 14.04.2022 10:30
până la 14.04.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.04.2022 10:30
până la 22.04.2022 10:30
până la 22.04.2022 10:30
3
Licitaţie
de la
26.04.2022 14:00
până la 26.04.2022 15:09
până la 26.04.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 572 414,87 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2022, 14:31 - 14 apr 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 apr 2022, 10:30 - 22 apr 2022, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație și întreținere a unor străzi din or. Sîngerei și s. Vrănești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2022, 14:31
Data ultimilor modificări
2 apr 2022, 10:31
Achizitii.md ID
21054356
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lucrări de reparație în variantă albă str. Anton Cehov, Victor Crăsescu, stradela Prieteniei, str. Independenței, nr.73, accese satul Vrănești
Buget: 720056.9 MDL
Activ
Lucrări de reparație în variantă albă str. M.Dragan, Grigore Adam, Constantin Stere
Buget: 744058.8 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
anunt de participare.semnat (1) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
formular standart drumuri.semnat.pdf
formular standart drumuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
document standart_lucrari drumuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.04.22 14:31
Data:
2 apr 2022, 10:31
Subiectul întrebării:
valabilitatea contractului
Întrebare:
12. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Termenul de executare a
lucrărilor _5 (cinci) luni de la semnarea contractului.
13. Termenul de valabilitate a contractului:_30.06.2023.
De ce contractul este valabil pina 2023 daca lucrarile trebue executate in 5 luni ?
Răspuns (4 apr 2022, 09:53):
Termenul de executare a lucrărilor nu pot să dureze cît valabilitatea contractului. Valabilitatea contractului îi mai mare deoarece sînt condiții contractuale de achitare.
Data:
12 apr 2022, 16:08
Subiectul întrebării:
conditiile achitarii
Întrebare:
Daca valabilitatea contractului este pina la 30.06.2023, cum va fi facuta achitatrea, va fi pe etape pina in iunie 2023 ?
Răspuns (13 apr 2022, 11:36):
Achitarea se va efectua în baza lucrărilor îndeplinite conform facturii și procesului verbal de executare a lucrărilor.
Data:
13 apr 2022, 15:07
Subiectul întrebării:
Conditiile achitarii
Întrebare:
In cit timp se va face achitatrea lucrarilor dupa finalizarea acestora? Pe parcursul carui an daca valabilitatea contractului este pina in anul 2023?
Răspuns (14 apr 2022, 09:13):
Achitările vor fi efectuate în termen de 15 zile, în baza facturii fiscale și proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate, semnate și acceptate de către Beneficiar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK