1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2022 13:59
până la 08.04.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2022 13:00
până la 12.04.2022 14:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 890 460,90 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2022, 13:59 - 8 apr 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2022, 13:00 - 12 apr 2022, 14:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2022, 13:59
Data ultimilor modificări
6 apr 2022, 22:27
Achizitii.md ID
21054094
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
CS gimn. 67 revaca.rtf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
anunt_de_participare_28_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
CS 181 .rtf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
CS ȘC-GR 124_.rtf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
gimnaziul 102 braila.rtf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 13:59
Data:
6 apr 2022, 22:27
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
punctul nr 12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: I etapa -01.08.2022, II etapa – 01.08.2023, ce se are in vedere? Contractul se încheie pe doi ani? In cazul ca contractul se va încheia pe doi ani solicităm să clarificati lucrările pe anul 2022 și lucrările 2023 . Specificati va rog la fiecare institutie in parte
Răspuns (7 apr 2022, 08:46):
volumul lucrărilor va fi stabilit cu operatorul economic câștigător. Dacă o să reușiți puteți să executați și toate lucrările în acelaș an dar achitarea va fi făcută în limita alocării surselor financiare.
Data:
7 apr 2022, 08:48
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Indicați va rog alocarea surselor financiare pentru anul 2022-2023 la fiecare obiect in parte!
Răspuns (7 apr 2022, 11:36):
Grădinița nr. 181 – 393722,23 suma cu TAV 472466,68 2022 247448,00 suma cu TAV 2023 225018,68 suma cu TAV Școala-Grădinița nr.124 169213,89 2022 197960,00 suma cu TAV 2023 0,00 Gimnaziu nr.67 Revaca 164818,97 suma cu TAV 197782,76 2022 130000,00 suma cu TAV 2023 67782,76 suma cu TAV Gimnaziu nr.102 Brăilă 1162705,81 suma cu TAV 1395246,97 2022 236047,00 suma cu TAV 2023 1159199,972 suma cu TAV
Data:
8 apr 2022, 12:19
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua specificati va rog innaltimea radiatoarelor la IET nr. 124
Răspuns (8 apr 2022, 12:37):
500
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.