1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2022 11:34
până la 09.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.04.2022 09:00
până la 20.04.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 850 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2022, 11:34 - 9 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2022, 9:00 - 20 apr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii finisor, tral
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2022, 11:26
Data ultimilor modificări
29 mart 2022, 11:34
Valoarea estimată (fără TVA)
850 000 MDL
Achizitii.md ID
21054078
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
22 apr 2022 11:31 - 31 dec 2022 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Finisor CPV: 60182000-7 - Închiriere de vehicule industriale cu şofer
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Ora
2)
Denumirea
Tral CPV: 60182000-7 - Închiriere de vehicule industriale cu şofer
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
doumentația standard.semnat.pdf doumentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 11:34
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 11:34
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 11:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 970 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări