1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2022 09:21
până la 02.04.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.04.2022 11:00
până la 08.04.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 011 493,68 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2022, 9:21 - 2 apr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 apr 2022, 11:00 - 8 apr 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Reparația Casei de Cultură din satul Mateuți, raionul Rezina” (instalații interioare de ventilare)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD5400, MOLDOVA, Rezina, s.Mateuţi, s. Mateuti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Ursachi
Telefonul de contact
025443236
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2022, 9:12
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 011 493,68 MDL
Achizitii.md ID
21053984
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD5400, MOLDOVA, Rezina, s.Mateuţi, s. Mateuti
Durata contractului
11 apr 2022 09:19 - 30 oct 2022 09:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Reparația Casei de Cultură din satul Mateuți, raionul Rezina” (instalații interioare de ventilare) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2 duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
28.03.22 09:21
3 ds_lucrari(3).docx
Documentele la ofertă
-
28.03.22 09:21
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lerai Grup

Preţul ofertei: 1 148 017,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a întrunit cerințele solicitate în Documentația de atribuire și a oferit cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 1 236 766,15 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Delta Construct

Preţul ofertei: 1 255 023,59 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
”Reparația Casei de Cultură din satul Mateuți, raionul Rezina” (instalații interioare de ventilare)
Data:
1 apr 2022, 11:45
Subiectul întrebării:
Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase
Întrebare:
Buna ziua, rog sa specificati care sunt factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase (criterii de atribuire), precum si ponderea, pentru a exclude careva neclaritati. Garantia bancara in ce suma procentuala (cuantum) trebuie sa fie ? Este posibil transferul acestei sume pe contul AC? Sunt mai multe neclaritati privind, graficul de indeplinire a lucrarilor, termenul de garanție a lucrărilor, garanția de bună execuție a contractului etc. - nu sunt specificate. Pentru claritate rog sa specificati lista de documente (anexe) , care trebuiesc atasate, pentru participa la aceasta procedura de achizitie publica. Multumesc anticipat!
Răspuns (2 apr 2022, 09:08):
potrivit Anunțului de participare, criteriul deavaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Prețul cel mai scăzut și corespunderea cerințelor documentației de atribuire. potrivit Anunțului de participare: Garanția pentru ofertă, dupăcaz 2% din valoarea ofertei fără TVA potrivit ds: se acceptă Garanția Băncii, dar și transferul la următoarele rechizite bancare: MF TR Centru Rezina Primăria Mateuți, c/f 1007601004593 cont bancar 2264392001 cod IBAN: MD50TRPCDZ518410A01182AA Ministerul Finanțelor-Trezoreria de Stat TREZMD2X potrivit Anunțului de participare: graficul de indeplinire a lucrarilor 6 luni potrivit Anunțului de participare: termenul de garanție a lucrărilor 5 ani potrivit Anunțului de participare: garanția de bună execuție a contractului 10% potrivit Anunțului de participare: lista de documente este specificată în pct.16 și tabelul din 16 rubrici
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări