1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 17:01
până la 05.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2022 09:00
până la 12.04.2022 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 100 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 17:01 - 5 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2022, 9:00 - 12 apr 2022, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ceftazidim 30mcg , Ceftazidim 30 mcg +Ac.clavulanic 10 mcg, 50 rondele
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2022, 16:39
Data ultimilor modificări
31 mart 2022, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 MDL
Achizitii.md ID
21053959
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
18 apr 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 7. Combi-test (Ceftazidim 30mcg, Ceftazidim 30 mcg + Ac.clavulanic 10 mcg) - Ceftazidim 30mcg , Ceftazidim 30 mcg +Ac.clavulanic 10 mcg, 50 rondele CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicii.
25.03.22 17:01
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
25.03.22 17:01
anunț de participare e.docx
tenderNotice
-anunț de participare
25.03.22 17:01
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
-anunț de participare.semnat
25.03.22 17:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
25.03.22 17:01
documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicii.
25.03.22 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 1 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări