Achiziţie publică
21053951
Lotul 5 Management și leadership
1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 15:58
până la 04.04.2022 12:00
până la 04.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2022 12:00
până la 15.04.2022 12:00
până la 15.04.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 18.04.2022 12:14
până la 18.04.2022 12:23
până la 18.04.2022 12:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
112 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2022, 15:58 - 4 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2022, 12:00 - 15 apr 2022, 12:00
Începutul licitației:
18 apr 2022, 12:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Management și leadership
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS;
- Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager;
- Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă;
- Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire;
- Etc.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership
- Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc)
- Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului
- Delegarea sarcinilor;
- Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmunătățire a proceselor de activitate
- Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar
- Managementul resurselor umane
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
98 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 2 grupe (48 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 2 grupe (50 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Management și leadership
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS;
- Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager;
- Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă;
- Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire;
- Etc.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership
- Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc)
- Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului
- Delegarea sarcinilor;
- Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmunătățire a proceselor de activitate
- Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar
- Managementul resurselor umane
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
98 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 2 grupe (48 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 2 grupe (50 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
112 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 100 MDL
Achizitii.md ID
21053951
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
18 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 5 Management și leadership
CPV: 80400000-8 - Servicii de educare a adulţilor şi alte servicii de învăţământ
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DIGIWELL
Preţul ofertei:
95 000 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
valabilitatea ofertei_anexa 8.semnat.pdf
valabilitatea ofertei_anexa 8.semnat.pdf
ID: 08d18ac0-30f4-4d05-a7fb-3e5b2b30a520
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
2022-03-25 13_56-1648216587-duae instruire personalului 2022 modificat.semnat.pdf
2022-03-25 13_56-1648216587-duae instruire personalului 2022 modificat.semnat.pdf
ID: 99e93a42-26f8-4553-b8a8-46d65beb8846
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
specificații tehnice și preț_anexa 22.semnat.pdf
specificații tehnice și preț_anexa 22.semnat.pdf
ID: 9a68f9a7-fa3e-429c-a908-ab143b0d05c4
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
specificații tehnice și preț_anexa 23.semnat.pdf
specificații tehnice și preț_anexa 23.semnat.pdf
ID: 9aebf116-5e64-4a9d-86d8-d89d2b60724e
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:28
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
2
Denumirea participantului:
Academia de Administrare Publica
Preţul ofertei:
100 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:57
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:44
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.04.22 09:46
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:43
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.04.22 10:18
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:44
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
ID: e1860fa3-ad5f-4b87-b6cd-d317443becd9
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:43
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK