1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 13:38
până la 20.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.04.2022 10:00
până la 27.04.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 035 640 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 13:38 - 20 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2022, 10:00 - 27 apr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țurcan Natalia
Telefonul de contact
+37379854555
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 mart 2022, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
4 035 640 MDL
Achizitii.md ID
21053930
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău , str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 mai 2022 03:00 - 31 oct 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru actualizarea detaliilor de execuție pentru reparația drumului „R33 Hînceşti – Lăpuşna – M1, km 0,000 – 37,200”. CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
CS R33 -2
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
25.03.22 13:38
DUAE R33-2
Documentele la ofertă
DUAE
25.03.22 13:43
Anunț de participare R33-2
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.03.22 13:26
DL Proiectari
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
28.03.22 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 4 035 636 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Demers 06-22/2860
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări