1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2022 14:50
până la 28.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2022 10:00
până la 31.03.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 14:50 - 28 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2022, 10:00 - 31 mart 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 14:50
Data ultimilor modificări
25 mart 2022, 13:00
Achizitii.md ID
21053854
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.03.22 14:50
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.03.22 14:50
Rechizite de birou
Data:
25 mart 2022, 13:00
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
in conditii curende, cind bugetul nu achita la timp pentru marfa livrata - sunta datorii din ianuairie - care sunt garantii din partea dvs pentru achitarea la timp ?
Răspuns (25 mart 2022, 14:08):
Bună ziua. Modalitatea de achitare pentru bunurile livrate de către Furnizor va fi expres prevăzută în contractul de achiziții publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.