1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2022 14:50
până la 28.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2022 10:00
până la 31.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 14:50 - 28 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2022, 10:00 - 31 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 14:04
Data ultimilor modificări
25 mart 2022, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21053854
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Durata contractului
4 apr 2022 14:48 - 30 dec 2022 14:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.03.22 14:50
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.03.22 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 109 468,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 117 471,50 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
25 mart 2022, 13:00
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
in conditii curende, cind bugetul nu achita la timp pentru marfa livrata - sunta datorii din ianuairie - care sunt garantii din partea dvs pentru achitarea la timp ?
Răspuns (25 mart 2022, 14:08):
Bună ziua. Modalitatea de achitare pentru bunurile livrate de către Furnizor va fi expres prevăzută în contractul de achiziții publice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări