1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2022 14:33
până la 22.03.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2022 15:00
până la 25.03.2022 15:00
3
Licitaţie
28.03.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2022, 14:33 - 22 mart 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2022, 15:00 - 25 mart 2022, 15:00
Începutul licitației: 28 mart 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022-26-94-54
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2022, 14:29
Data ultimilor modificări
21 mart 2022, 14:33
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21053607
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 apr 2022 14:32 - 30 dec 2022 14:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente a edificiului SSC Fălești din str. Ștefan cel Mare, nr. 18, or. Fălești (instalarea sistemei de scurgere a apelor pluviale) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).signed.pdf Anexe la Documentaţia standard (lucrări).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).pdf
21.03.22 14:33
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard (lucrări).word
21.03.22 14:33
Anunţ de participare.signed.pdf Anunţ de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
21.03.22 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DANIGASING

Preţul ofertei: 78 126,34 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări