Achiziţie publică
21053590
Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
190 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2022, 11:54 - 23 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mart 2022, 10:00 - 28 mart 2022, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Rechizițe de birou conform specificațiilor tehnice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2022, 11:41
Data ultimilor modificări
28 mart 2022, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
190 000 MDL
Achizitii.md ID
21053590
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Durata contractului
30 mart 2022 11:46 - 31 dec 2022 11:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț_de_participare_rechizite_de_birou_hirtie_a4.signed.signed.pdf
anunț_de_participare_rechizite_de_birou_hirtie_a4.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț / Invitația de participare
21.03.22 11:54
declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind beneficiarii finali
21.03.22 11:54
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4).docx
Documentele la ofertă
Formularul (F3.5)
21.03.22 11:54
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
Data:
22 mart 2022, 17:10
Subiectul întrebării:
evaluare
Întrebare:
загрузите пожалуйста anexa 23 в excel c прописанными формулами - для оценки - для избежания ошибки
Răspuns (22 mart 2022, 17:16):
Acest lucru a fost anticipat, în documentația de atribuire găsiți și Anexa nr. 23 (varianta excell), cu formula deja setată.
Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
Data:
22 mart 2022, 17:42
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Demonstrarea experienței minime a operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Este posibil de indicat datele in declaratie, dar cu prezentarea ulterioara a contractelor? Contractele furnizorului nu sunt documne publice, este secret comercial.
Răspuns (22 mart 2022, 18:15):
Da, anume din acest motiv sa solicitat completarea declarației conform Anexei nr. 12, ulterior, Autoritatea contractantă poate solicita documentele confirmative
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK