1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2022 10:32
până la 29.03.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2022 11:00
până la 04.04.2022 16:30
3
Licitaţie
05.04.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2022, 10:32 - 29 mart 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2022, 11:00 - 4 apr 2022, 16:30
Începutul licitației: 5 apr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartofi alimentari
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018.
HG nr.115/2013, HG nr.929/2009 şi HG nr.1279/2008.
Condiții de calitate: HG nr.929/2009, anexa 6 standard, UNECE FFV - 52.
Ambalaj: saci de plasă a câte 20-25 kg. (etichetați în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, Bălți și Cahul pe parcursul lunilor mai– august anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, la data şi în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar), remise prin poşta electronică către (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail (număr de telefon), la care vor fi primite comenzile);
- marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2022, 10:12
Data ultimilor modificări
19 mart 2022, 10:32
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 800 MDL
Achizitii.md ID
21053551
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
19 apr 2022 10:16 - 23 dec 2022 10:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartofi alimentari CPV: 03212100-1 - Cartofi
Cantitatea: 120000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentația standard
19.03.22 10:32
DUAE.doc
Criterii de evaluare
Documentul unic de achiziții european
19.03.22 10:32
Documentația standard.docx
Model de сontract
Documentația standard
19.03.22 10:32
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
19.03.22 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 932 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La lotul „Cartofi alimentari”, unicul ofertant este SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare cu produse alimentare a efectivului de militari, s-a decis achiziţionarea lotului „Cartofi alimentari” de la operatorul economic SRL „Sija Prim”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări