1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2022 12:04
până la 11.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2022 09:00
până la 14.04.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 252 620 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2022, 12:04 - 11 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2022, 9:00 - 14 apr 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

,,Resistematizarea și reparația bibliotecii a CEMF ,,Raisa Pacalo”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Testemiţanu,28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marandiuc Aculina
Telefonul de contact
069257814
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2022, 12:04
Data ultimilor modificări
21 mart 2022, 11:08
Achizitii.md ID
21053498
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae cemf raisa pacalo.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.03.22 12:04
documentatie standard cemf raisa pacalo.docx
Documentele la ofertă
documentatie standard
18.03.22 12:04
caiet de sarcini cemf raisa pacalo.rtf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
18.03.22 12:04
anunt de participare cemf raisa pacalo modificat.pdf anunt de participare cemf raisa pacalo modificat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare modificat
21.03.22 11:08
Data:
18 mart 2022, 16:23
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (18 mart 2022, 17:01):
Prezentați scrisoare de garanție banca emisă de o bancă comercială.
Data:
19 mart 2022, 15:44
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, atr.74 p.5 Termenul de executare a contractului de achiziții publice se stabileşte în documentaţia de atribuire şi ulterior se transpune în contract, avînd în vedere necesităţile rezonabile ale autorităţii contractante. Acesta se va calcula luînd în considerare complexitatea achiziţiei preconizate, cantitatea subcontractată anticipat şi timpul real solicitat pentru producerea, stocarea şi transportarea bunurilor de la punctele de furnizare sau pentru prestarea serviciilor. Astfel menționăm că conform Anuntului de Participare p.12 Termenul solicitat de executare a contractului este de 45 zile calendaristice. Intrebarea noastra este urmatoare: cit de rezonabil este termenul de 45 zile calendaristice , tinind cont de complexitatea lucrarilor din punc de vedere tehnologic, ce expert in domeniu va sugerat ca 45 zile calendaristice sunt suficiente de a executa lucrarea destul de complexa. De ce intentionat micsorati termenul de executie, si induceti companiile cu buna credinta sa nu participe la lucrarea data pentru ca din star se intelege ca 45 zile calendaristice este un termen foarte mic si ireal. In fine da de ce nu 30 zile de ce nu 15 zile, pentru ca asa doriti D-stra?. Din start se crează impresia ca lucrarea este favorizata pentru cineva anume, iar ulterior acestuia ii vor fi prelungiti termenii de executie. Solicitam respetuos sa indicati un termen rezonabil, din punc de vedere tehnic, de executare alucrarilor, care minim ar fi de 90 zile. Vă sugerăm să consultati un expert in domeniu si sa indicati un termen real. Nu inteleg de ce toti antreprenorii toti antreprenorii tac, doar este clar ca intentionat este micsorat termenul de executie. Nu este un termen rezonabil!!
Răspuns (21 mart 2022, 11:00):
Ca instituție de învățământ lucrările pot fi efectuate în vacanța de vară. În afară de lucrările de reparație trebuie timp pentru montarea rafturilor, mobilierului. Biblioteca are fondul de carte mai mare de 80 mii exemplare, necesită timp pentru prelucrarea, sistematizarea volumului mare de carte și pregătirea către începutul anului de studii. Maxim ce ne putem permite, de a mări termenul de executare a lucrărilor cu 15 zile. Termenii și condițiile de executare solicitați : maxim 60 zile calendaristice după primirea ordinului de începere a execuției.
Data:
24 mart 2022, 17:34
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
De acord cu al doilea comentariu. Mai intii anularea din cauze "smeshnye", termen de executie tot "smeshnoi" ce urmeaza? indicarea directa a celui care trebuie sa cistige?
Răspuns (25 mart 2022, 10:32):
La prima publicare a fost comisã o eroare tehnicã, care a fost înlãturatã. În rest conformativã anuntului de participare si caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.