1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2022 09:11
până la 28.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2022 10:00
până la 08.04.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 389 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2022, 9:11 - 28 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2022, 10:00 - 8 apr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2022, 9:06
Data ultimilor modificări
18 mart 2022, 9:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 389 MDL
Achizitii.md ID
21053478
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 mai 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set control calităţii urina “U 120” cu 2 nivele (normal , patologic) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard reactive și consumabile.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.22 09:11
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.22 09:11
caiet de sarcini reactive si consumabile.doc
Specificaţie tehnică
-
18.03.22 09:11
duae_new.doc
Documentele la ofertă
-
18.03.22 09:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări