1
Perioada de actualizare
de la 16.03.2022 17:06
până la 26.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2022 09:00
până la 29.03.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 230 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mart 2022, 17:06 - 26 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2022, 9:00 - 29 mart 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achizitionarea produselor alimentare sezoniere pentru institutiile de educatie timpurie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2022, 16:44
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
230 000 MDL
Achizitii.md ID
21053377
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
1 apr 2022 17:05 - 31 iul 2022 17:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
produse alimentare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.03.22 17:06
documentatia standart 1.signed.pdf documentatia standart 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
17.03.22 10:40
duae.docx
Documentele la ofertă
-documentul unic european de achizitie
17.03.22 10:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 283 842 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta coincide cu cerintele AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 406 146,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări